Om inzicht te houden in de samenstelling van onze parochie en om parochianen te kunnen informeren over parochiële zaken, wordt de ledenadministratie bijgehouden. Dit gebeurt met behulp van een door de landelijke bisdommen via internet aangeleverde applicatie.

Wij zijn op zoek naar iemand die ons daarbij wil helpen. De werkzaamheden kunnen thuis worden uitgevoerd. Werkzaamheden bestaan uit het bijhouden van mutaties, registratie van sacramenten, aanmaken van overzichten zoals de bezorglijsten van het parochieblad en ten behoeve van de actie Kerkbalans.

Bent u in het bezit van een computer, hebt u ervaring met het werken met en samenstellen van formules in Excel en bent u bereid om ons voor ongeveer 2 uur per week te helpen? Neem dan contact op via ledenadministratie@petrus-ehv.nl. Meldt u zich liever telefonisch, dan kunt u op werkdagen tussen 09:00 en 12:00 uur bellen met 040-2697 561. In beide gevallen neem ik zo spoedig mogelijk contact met u op.

Rob Hovelynck, werkgroep ledenadministratie